Antal indlæg : 209 Age : 32 Geografisk sted : Rudkøbing Registration date : 08/04/08
Emne: Spørgsmål omkring TBH / TSL eller IRC Tirs Jul 01, 2008 8:55 pm
Her kan du skrive eventuelle spørgsmål omkring alliancen eller til IRC
Fred Gæst
Emne: donation og andre ting der kan få mig til at joine :P Fre Jul 11, 2008 2:52 pm
har i nogen som helst krav om at man skal have doneret et bestemt antal træ til savværket ligesom KoG på Beta ?
hvis i har vil jeg gerne vide hvad de regler går ud på inden jeg så meget kan tænke på at joine allyen....
elllers, hvad er jeres politik ?
har i en plan der kan sikrer jer førstepladsen i totalscoren ?
hvor ligger jeres medlemmer henne af ? (centralt altså omkring 50:50 eller ude i en af hjørnerne ?)
er jeres forum aktivt ? (om det er sådan at man SKAL tjekke forummet mindst en gang dagligt ?) håber jeg bestemt at det er....
hvor mange point skal man have ?
skan man have en lille flåde i hver by ?
skal man være den store raider eller er i ligeglade med det ?
er alle jeres medlemmer erfarne med spillet ?
kan en post blive lovet væk til en ny spiller eller bliver man først sat på "prøve" ?
tjaa hvis i kan svare på disse spørgsmål og jeg så kan se jeg opfylder disse krav der også er så vil jeg og 10 andre gerne prøve at joine jer =)
>Fred være med jer<
Ps: nogen af os kan godt lide at der komme i krig
herkules1 Vores alle sammens lille War Nut
Antal indlæg : 580 Age : 31 Geografisk sted : Snekkersten :D Verden : Alpha - Beta - Gamma Registration date : 24/05/08
Emne: Sv: Spørgsmål omkring TBH / TSL eller IRC Fre Jul 11, 2008 8:08 pm
Man skal ikke have doneret noget bestemt ... Men de fleste af os går meget op i donationer ^^
Forummet er aktivt (Dig og dine venner kunne jo hjælpe xD)
Minimum point: 2500
Man skal gennemsnitslig have 30 fodtropper og 10 skibe pr. by ...
Man behøver ikke være den store raider
De fleste medlemmer er erfarne, men da jeg kom til var jeg ikke så erfaren !!!
PS: Jeg ved det ikke er alle spørgsmålene der er svaret på, men vi har diskuteret krig og TBH er frisk på krig ^^
Sualclaus Banned
Antal indlæg : 17 Verden : Gamma Registration date : 05/07/08
Emne: Sv: Spørgsmål omkring TBH / TSL eller IRC Fre Jul 11, 2008 10:02 pm
vi vil ikke joine jer. jeres krav er ikke store nok til at vi gider joine
Antal indlæg : 580 Age : 31 Geografisk sted : Snekkersten :D Verden : Alpha - Beta - Gamma Registration date : 24/05/08
Emne: Sv: Spørgsmål omkring TBH / TSL eller IRC Fre Jul 11, 2008 11:10 pm
Lille skat .. Prøv nu at hør her, hvis du går ind og kigger på TBH eksterne side vil du se at ud fra point, kolonier, hære, flåder osv. at det vil stige med antallet af medlemmer
Stener Super Moderator
Antal indlæg : 731 Geografisk sted : Aalborg Verden : Alpha - Beta - Gamma Registration date : 16/05/08
Emne: Sv: Spørgsmål omkring TBH / TSL eller IRC Lør Jul 12, 2008 8:40 pm
Herkules de point du henviser til er kun på alpha På Beta er det 1500 point Gamma er der ingen krav om point endnu.
På Gamma skal man være en af top 3 donere på hver ø.
Der er ingen krav om donationer på Alpha & Gamma, men det er ilde set hvis folk ikke donerer.
Vores forum er meget aktivt og de fleste medlemmer er aktive her inde.
Emne: Sv: Spørgsmål omkring TBH / TSL eller IRC Lør Jul 12, 2008 8:50 pm
Jamen, hvad hentyder han til.. Alpha eller Beta
Stener Super Moderator
Antal indlæg : 731 Geografisk sted : Aalborg Verden : Alpha - Beta - Gamma Registration date : 16/05/08
Emne: Sv: Spørgsmål omkring TBH / TSL eller IRC Søn Jul 13, 2008 10:21 am
Aner det ikke, derfor omtalte jeg alle 3 servere
(krigere Gæst
Emne: Sv: Spørgsmål omkring TBH / TSL eller IRC Lør Aug 30, 2008 1:11 pm
går i tit i krig???
(hentyder til alpha tbh)
Stener Super Moderator
Emne: Sv: Spørgsmål omkring TBH / TSL eller IRC Lør Aug 30, 2008 11:02 pm
Faktisk ikke. Tingene er ret roligt hos TBH-Alpha kige for tiden. Ikke at vi er bange for en krig.
Mvh Stener Diplomat & indenrigsminister TBH-Alpha
(krigere Gæst
Emne: Sv: Spørgsmål omkring TBH / TSL eller IRC Søn Aug 31, 2008 2:28 am
ærgeligt vil nemlig rigtig gerne have en krigs alliance da jeg har en masse tropper (ca. 7000 general point) der skal luftes:D
Stener Super Moderator
Emne: Sv: Spørgsmål omkring TBH / TSL eller IRC Søn Aug 31, 2008 9:52 am
Ja det er jo ikke så lidt. Men du skal være velkommen til at joine alligevel
(krigere Gæst
Emne: Sv: Spørgsmål omkring TBH / TSL eller IRC Søn Aug 31, 2008 12:41 pm
jeg tror jeg vil tænke over det, da det lyder som en god alliance fordi i er så aktive
pwnage Retired with Honor
Antal indlæg : 348 Age : 31 Geografisk sted : deromkring Viborg... bjerringbro Verden : Gamma Registration date : 15/07/08
Emne: Sv: Spørgsmål omkring TBH / TSL eller IRC Søn Aug 31, 2008 10:06 pm
det lyder da også som en god ide... jeg er personligt ikke i gang med spillet lige nu, men syntes det er en ret nice alliance... det er selvfølgelig dit eget valg, men det er en sjov ally, som jeg personligt regner med kommer til at stige et stykke... hvad det med krig angår, så kommer den måske også snart, men der er bare nogle problemer med virus...